fredag 13 juni 2008

Dag 9 Karlskoga

Fredagen den 13:e. Uppvaknande dusch och frukost utan incidenter. Vi far vidare mot Karlskoga. Hittar en idyllisk plats som heter Lunedets camping, här ska vi göra eftermiddagssändningen. Ett stort åskmoln tornar upp sig, regnet hänger i luften.

Jag har lagt upp lite bilder på nätet.
http://picasaweb.google.se/ekebol/Sverigeresan2008

Eftermiddagens sändning gick bra, nu flyttar vi till själva camingplatsen och parkerar bredvid en holländsk husvagn, jag smälter väl in i miljön. Folk tror jag är på husbilssemester och har ett överdrivet TV intresse. Jag har i alla fall störst parabol.
Kollar att tekniken funkar. Max och David filmar och redigerar.
Åskan går likaså strömmen! Hoppas åskmolnet drar snabbt över, då slipper jag använda elverket i kväll. Nu är vi klara, allt gick bra!
Jag och Max återvänder mot Örebro, GPS-tanten är fortfarande vaken och föreslår en omotiverad tur i ett villakvarter innan vi får åka vidare mot resmålet. Vi anländer till First Hotell Örebro 01.15.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida